kdo má platit?
Pojišťovna
Nevyplatila vám pojišťovna vše, na co máte nárok? My vám
s vymožením vašich peněz pomůžeme!
kdo má platit?
Pojišťovna
Nevyplatila vám pojišťovna vše, na co máte nárok? My vám s vymožením vašich peněz pomůžeme!
ODŠKODNĚNÍ PŘI ÚRAZU
Úraz se může stát kdykoliv a kdekoliv. Ať k němu dojde při běžných činnostech, na cestě, v domácnosti nebo při sportu, jste-li adekvátně pojištěni, vzniká vám nárok na odškodnění za úraz, který můžete po pojišťovně požadovat.
To samé samozřejmě platí, stane-li se vám úraz při dopravní nehodě či v souvislosti s výkonem práce. Pomůžeme vám získat spravedlivé a adekvátní odškodnění od pojišťovny (popř. odpovědného subjektu), které vám náleží. Společně se postaráme o to, aby byla vaše práva respektována a nikoli krácena.
Co od vás budeme potřebovat?
Uzavřenou pojistnou smlouvu (v listinné podobě, popř. poslední návrh pojistné smlouvy, který byl uzavřen např. úhradou pojistného)
Doklad o nahlášení pojistné události pojišťovně (emailovou komunikaci / vyplněný formulář / potvrzení od pojišťovny / jiné potvrzení, kde je detailně popsána předmětná událost)
Veškerou dosavadní komunikaci s pojišťovnou viníka (popř. pojišťovnou pověřenými osobami – např. likvidátorem pojistné události) mapující dosavadní průběh likvidace pojistné události, zejména pak vyjádření pojišťovny k důvodům pro odmítnutí odškodnění za úraz a podklady
k posouzení nemajetkové újmy (lékařské zprávy, odborná vyjádření lékařů, znalecké posudky aj.)
Stručné informace ohledně vašeho případu, a to včetně rozpisu nároků, které byly u pojišťovny uplatněny / hodláte u pojišťovny uplatnit.
kolik vás to bude stát?
Posouzení nároku je ZDARMA
V závislosti na konkrétním případu můžeme požadovat jednorázovou odměnu, která bude sjednána po domluvě s vámi a dle vašich možností
Následně ničeho neplatíte a budeme požadovat pouze procenutální odměnu v rozsahu 5 – 25% z reálně vymožené částky. Za naši práci tak
v takovém případě zaplatíte teprve tehdy, když sami peníze obdržíte
Náklady řízení
náš postup
Zdarma posoudíme vámi poskytnuté podklady, navrhneme nejefektivnější způsob řešení vaší situace a podmínky naší spolupráce dne vašich požadavků a potřeb
Po zahájení spolupráce do 5 pracovních dnů navážeme komunikaci s pojišťovnou
Nebude-li s pojišťovnou rozumná řeč, bez zbytečného odkladu zasíláme předžalobní výzvu k úhradě pojistného plnění
Po 7 dnech podáváme návrh nebo žalobu k soudu, pokud pojišťovna výzvě nevyhoví
Monitorujeme celý případ a zajišťujeme řádné a efektivní uplatnění vašich nároků u soudu všemi dostupnými právními prostředky, a to včetně efektivního zastoupení při nařízených jednáních před soudem
Je-li tento krok nezbytný, součástí naší spolupráce je samozřejmě rovněž exekuční vymáhání nároku, o kterém bylo soudem pravomocně rozhodnuto
Co potřebujete řešit?
popište nám svůj problém!
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Advokátní kancelář
AZ LEGAL
Radhošťská 1942/2
130 00 Praha 3
IČO: 05030323
Kontaktujete nás
+420 601 303 666
info@koukejplatit.cz
Mohlo by vás zajímat
Právní slovník »
Tématické články »
Pojištění odpovědnosti AK »
Ochrana osobních údajů »
Poskytovatelem právních služeb uvedených na těchto stránkách je AZ LEGAL, advokátní kancelář, s. r. o., IČ: 05030323, zapsaná u Městského soudu v Praze, spisová značka C 257288. Ve vztahu odpovědnosti vůči klientům je naše advokátní kancelář pojištěna až do výše 50 000 000 Kč. Doklad o pojištění odpovědnosti advokátní kanceláře naleznete zde. Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je věcně příslušný, je podle platné právní úpravy ČAK www.cak.cz.